Inloggen |  Forum |  WK 2010 VoorSpel |  Registreren |  Zoeken |  Help

Forumoverzicht » Tophockey » Hoofdklasse

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: OVK-clubs te klein voor tafellaken!
 Nieuw bericht Geplaatst: ma mei 31, 2010 13:14 
Junior
Junior

noblesse oblige schreef:
Rik Smits schreef:
Dank je voor deze herhaling van zetten. Aangezien mensen niet eens de moeite nemen om eerder gebrachte argumenten te lezen, en dan hier toch een hele grote mond hebben, houd ik het voor gezien. Er zijn genoeg mensen met wie je wél een discussie op basis van argumenten kunt voeren.

Proef ik hier dezelfde frustratie als waar Romario het over heeft in zijn uitleg...?

Och och, de oneliner. Maar ik ben blij dat in ieder geval één zintuig goed functioneert, want zien (lezen) gaat je een stuk minder af. Nul argumenten, maar wel lekker pedant. :applaus: Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden? Wellicht over je world series/play-offs opmerking waarmee je de plank meteen missloeg?

Profiel  

Nieuw bericht Geplaatst: ma mei 31, 2010 13:38 
Mini
Mini

Club: Zuid-Laren
Ik kan met voorstellen dat het frustrerend is voor Push, Rik. Maar blijf een beetje op de inhoud discussiëren, dat deed je prima.
Ik denk dat voor beide iets te zeggen valt. Enerzijds heeft Romario een punt dat het huidige systeem niet voor niets is. En de praktijk wijst uit dat Push en Mop, die werkelijk geen schijn van kans hadden tegen Pinoke en hgc, er dus nog niet klaar voor waren. Bij de heren schat ik de kansen voor de overgangsklasse ploegen net zo klein.
Anderzijds hebben de hoofdklasse ploegen het grote voordeel dat ze aantrekkelijker zijn voor sponsoren. En dus meer kunnen investeren in versterkingen. Zo zie je dat een versterkt OZ met Bachman en Aggliotti makkelijk kan behouden en dat Pinoke en HGC met buitenlandse versterkingen niet te kloppen zijn door de overgangsklasse ploegen. Op het moment dat de rollen omgedraaid zouden zijn en die versterkingen bij de overgangsklasse ploegen zouden spelen, zouden de rollen omgedraaid zijn.

Profiel E-mail  

Nieuw bericht Geplaatst: ma mei 31, 2010 14:10 
Erelid
Erelid

Rik Smits schreef:
noblesse oblige schreef:
Rik Smits schreef:
Dank je voor deze herhaling van zetten. Aangezien mensen niet eens de moeite nemen om eerder gebrachte argumenten te lezen, en dan hier toch een hele grote mond hebben, houd ik het voor gezien. Er zijn genoeg mensen met wie je wél een discussie op basis van argumenten kunt voeren.

Proef ik hier dezelfde frustratie als waar Romario het over heeft in zijn uitleg...?

Och och, de oneliner. Maar ik ben blij dat in ieder geval één zintuig goed functioneert, want zien (lezen) gaat je een stuk minder af. Nul argumenten, maar wel lekker pedant. :applaus: Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden? Wellicht over je world series/play-offs opmerking waarmee je de plank meteen missloeg?

Volwassen reactie, Rik!

Profiel  

Nieuw bericht Geplaatst: ma mei 31, 2010 18:31 
Lid 'Club van 1000'
Lid 'Club van 1000'

Nr 3 schreef:
Hey Romario...ken je statistieken!! (ik ken ze omdat je toevallig heel lichtjes op mijn tenen staat :wink: ).
Maar in het verleden hebben zowel Tilburg (2003/2004 ten koste van EMHC, de nr 11) als Eindhoven (2004/2005 ten koste van Breda, tevens nr 11) er ook voor gezorgd dat er 2 clubs promoveerden naar de hoofdklasse.
Dat vooral Voordaan is blijven hangen is logisch, omdat toen de verschillen tussen de teams dusdanig (kwalitatief) groot waren, dat het nogal verrassend was dat Voordaan als winnaar uit de bus kwam.
Maar zij zijn dus 1 van de 3 sinds de invoering bij de mannen.

Het kan dus wel, als je maar genoeg kwaliteit hebt. En dat dat lastig is in de overgangsklasse...dat klopt!

Excusez, zoals ik zelf al aangaf was ik niet zeker. Je zou bijna denken dat ik oostindisch blind ben voor de prestaties van clubs van beneden de grote rivieren maar dat is niet het geval. Dank voor je correctie!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Forumoverzicht » Tophockey » Hoofdklasse