| Auteur |
Bericht |
|
Iman Trafo
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: wo jun 09, 2010 14:43 |
|
 |
| Veteraan |
 |
|
|
De vraag van Hockey.nl waarom er op Bart de Liefde gestemd moet worden lijkt anders verdacht veel op een stemadvies aan hockeyend Nederland!
Waarom moet hockeyend Nederland op jou stemmen? ‘Omdat wij als VVD ontzettend veel geld in sport en bewegen willen steken. We willen dat de gymlessen terugkomen op de basisscholen en de middelbare scholen. Daarnaast willen we sporttalenten studiebeurzen geven en werken we mee aan de pogingen om het WK 2018 en de Olympische Spelen van 2028 naar Nederland te halen. De sporters van de toekomst zitten nu op school. Daar willen we in investeren. Niet alleen in de top, maar ook in de breedtesport.'
_________________ In tijd van nood smaakt de worst ook zonder brood!
|
|
 |
|
 |
|
Visionair
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: wo jun 09, 2010 15:15 |
|
 |
| Mini |
 |
Club: Zuid-Laren
|
|
Jij bent er maar druk mee, met de hele dag op hockeyuitslagen.nl rondneuzen. CU heb je geen baantje ofzo voor iman?
|
|
 |
|
 |
|
Iman Trafo
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: wo jun 09, 2010 16:42 |
|
 |
| Veteraan |
 |
|
|
Het werd tijd dat er weer wat leven in de discussies komen. Vandaar dat ik er een aantal geplaatst heb. En... nee.... ik hoef geen baantje.
_________________ In tijd van nood smaakt de worst ook zonder brood!
|
|
 |
|
 |
|
CU
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: wo jun 09, 2010 18:47 |
|
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 21:47 Berichten: 4674 Woonplaats: Zwolle
Club: HMC
|
Iman Trafo schreef: De vraag van Hockey.nl waarom er op Bart de Liefde gestemd moet worden lijkt anders verdacht veel op een stemadvies aan hockeyend Nederland! Beetje wel, al kun je het ook lezen als het geven van een podium aan De Liefde ... maar goed, het gaat daar natuurlijk om een journalistiek ingestoken gesprek met hemzelf, niet om een topic over het genereren van stemmen ...Iman Trafo schreef: Het werd tijd dat er weer wat leven in de discussies komen. Vandaar dat ik er een aantal geplaatst heb. En... nee.... ik hoef geen baantje. Eens, en ik juich dat van harte toe! Iman heeft daar geen baantje voor nodig ... 
_________________ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing ...
|
|
 |
|
 |
|
hekking
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: wo jun 09, 2010 19:25 |
|
|
|
De imman wilde een discussie. Geen zorgen ik heb inmiddels buiten gespeeld Imman. Hier mijn discussiepunt. Het openen van zinloze discussies dient te gebeuren op partijbijeenkomsten. Er is een uitzondering. Als de discussie over hockey of voetbal gaat, dan is hockeyuitslagen uitermate geschikt.
Bij deze stel ik voor de Hoofdklasse net zo in te richten als bij basketbal in Nederland. Als je een budget hebt en een veld schrijf je een team in voor de Hoofdklasse. In het basketbal heeft deze methodiek zich al bewezen en speelt Leiden wél Hoofdklasse. Een andere manier om LOHC te laten promoveren zie ik niet.
|
|
 |
|
 |
|
Rien Poortvliet
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: do jun 10, 2010 12:42 |
|
Geregistreerd: zo apr 04, 2004 17:37 Berichten: 2813 Woonplaats: onder een rode paddestoel
Club: de winnende
|
|
en nu?
_________________ een nieuw seizoen................... dezelfde kansen
|
|
 |
|
 |
|
Das
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: za jun 12, 2010 20:55 |
|
Geregistreerd: zo aug 22, 2004 10:17 Berichten: 1487 Woonplaats: Leiden
Club: Roomburg
|
Rien Poortvliet schreef: en nu? En nu horen we dinsdag van de Kiesraad of Bart de Liefde met voorkeurstemmen in de TK is gekozen.
|
|
 |
|
 |
|
kakhoofd
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: za aug 28, 2010 15:13 |
|
 |
| Mini |
 |
Geregistreerd: do aug 05, 2010 16:09 Berichten: 19 Woonplaats: Den Haag
Club: HCKZ
|
|
Keep, als je fysiek niet in staat bent te hockeyen waarom wil je dan op niveau fluiten? Vind dit een grove belediging voor het legertje spelers dat 4 x in de week op het hockeyveld staat om techniek, tactiek en conditie naar een hoger plan te krijgen. Beetje jammer dat je dan gefloten wordt door een scheids die fysiek niet in staat is te spelen...
Ter herinnering, dit is je quote waar ik het over heb: "Scheidsrechters hebben wel degelijk liefde voor de sport maar zijn soms niet meer fysiek in staat het spel te spelen!"
|
|
 |
|
 |
|
keeper
|
Berichttitel: Re: Stem op Bart de Liefde!!! (Als u toch al VVD wilde stemmen) Geplaatst: za aug 28, 2010 18:51 |
|
 |
| Senior |
 |
|
kakhoofd schreef: Keep, als je fysiek niet in staat bent te hockeyen waarom wil je dan op niveau fluiten? Vind dit een grove belediging voor het legertje spelers dat 4 x in de week op het hockeyveld staat om techniek, tactiek en conditie naar een hoger plan te krijgen. Beetje jammer dat je dan gefloten wordt door een scheids die fysiek niet in staat is te spelen...
Ter herinnering, dit is je quote waar ik het over heb: "Scheidsrechters hebben wel degelijk liefde voor de sport maar zijn soms niet meer fysiek in staat het spel te spelen!" Poeh ik moest echt terugkijken wat ik gezegd had, maar ik weet bijvoorbeeld dat een paar scheidsen die ik ken ´´zwakke´´ knieen of enkels hebben en geen sport met veel onverwachte bewegingen kunnen, maar met fluiten heof je een stuk minder onverwachte bewegingen te maken, ook al moet je wel een goede conditie hebben ja.
|
|
 |
|
 |
|